Vytlačiť
1. Emócie ako hlavný faktor modelu správania slovenských spotrebiteľov pri výbere ich miesta stravovania
KITA, Pavol. Emócie ako hlavný faktor modelu správania slovenských spotrebiteľov pri výbere ich miesta stravovania. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2834-4, s. 98-107. VEGA 1/4598/07Ohlasy:
[3] STOLECKA, Agata - WOLNY, Robert. Młody konsument na rynku usług gastronomicznych w Polsce i na Słowacji - analiza porównawcza. In Konsument w unii europejskiej - podobieństwa i różnice. Katowice : Akademia ekonomiczna Im. Karola Adamieckiego w Katowicach, 2010. ISBN 978-83-89072-20-7. S. 161-182