Vytlačiť
1. Poňatie štruktúry organizácie školy z pohľadu riaditeľov škôl
SYS | 0108780 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20231127101816.9 | |
100 | $a 20100115a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba | |
101 | 0- | $a slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Poňatie štruktúry organizácie školy z pohľadu riaditeľov škôl $e vytvárať adekvátnu organizačnú štruktúru $h (1.) $f Kinga Horváthová |
330 | $a Vonkajšie a vnútorné prostredie organizácie školy. Škola ako dynamický sociálny systém. Tóth (1997) a Mareš (2000) uvádzajú štyri faktory kategorizácie vplývajúce na rozvoj školy. Výskum názorov riaditeľov škôl. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0164813 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení $v Č. 12 (2009), s. 15 - 17 $1 210 $a Bratislava $c IURA EDITION $d 2009 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006337 $a štruktúra organizačná |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006254 $a školy |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005436 $a riaditelia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006153 $a sústava výchovno-vzdelávacia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002921 $a koordinácia |
675 | $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie | |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0026667 $a Horváthová $b Kinga $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20100115 $g AACR2 |