Vytlačiť
1. Tvorivý prístup k vzdelávaniu - kritérium úspešnosti
| Názov | Tvorivý prístup k vzdelávaniu - kritérium úspešnosti : kreativita v edukácii vs. administrácia |
|---|---|
| Autorské údaje | Tatiana Soroková |
| Autor | Soroková Tatiana |
| Zdrojový dokument | Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. Č. 7-8 (2011), s. 8-11. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2011. ISSN 1336-9849 |
| Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
| Jazyk dokumentu | slovenčina |
| Krajina vydania | Slovenská republika |
| Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
| Heslá | školy * školstvo * študenti * učitelia * didaktika * pedagogika * predmety učebné * vyučovanie * inovácia * kvalita vzdelávania * efektívnosť vzdelávania |
| Anotácia | Úroveň vzdelania na Slovensku a správa OECD. Prepojenie školy s domácim prostredím. Socio-ekonomické zázemie reprezentované profesijným statusom rodičov. Tvorivá aktivita a inovácia pomocou aktivizačných metód učiva. Príklad. |
| Báza dát | ČLÁNKY |
| Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
| Čísla | 2011: 1-12 + príl. |