Vytlačiť
1. Chápeme správne kognitívne, aktivačno-motivačné, emocionálne a sociálno-psychologické determinanty učenia sa našich študentov?
Názov | Chápeme správne kognitívne, aktivačno-motivačné, emocionálne a sociálno-psychologické determinanty učenia sa našich študentov? |
---|---|
Súbežný názov | Do we understand correctly cognitive, activation-motivational, emotional and socio-psychological determinants of ours students learning? |
Autorské údaje | Jana Pätoprstá |
Autor | Pätoprstá Jana EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ |
Zdrojový dokument | Fórum cudzích jazykov : časopis pre jazykovú komunikáciu a výučbu jazykov. Roč. 7 č. 1 (2015), s. 80-89 CD-ROM. - [Sládkovičovo] : Vysoká škola Danubius, 2015. ISSN 1337-9321 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | vzdelávanie * vyučovanie * študenti * angličtina * prieskum |
Anotácia | Kognitívna teória definuje učenie sa ako interaktívny proces. Kognitívne štýly podľa vybraných autorov. Štvorfázový cyklus učenia. Efektivita a kvalita vzdelávania. Využívanie pravej a ľavej hemisféry pri učení sa. Výsledky prieskumu. |
Kategória EPC | Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E15 00347-001, kópia plného textu |