Vytlačiť
1. Využitie projektového vyučovania v predmete Podniková ekonomika
Názov | Využitie projektového vyučovania v predmete Podniková ekonomika |
---|---|
Súbežný názov | The Use of project teaching in the subject Business economics |
Autorské údaje | Darina Orbánová |
Autor | Orbánová Darina EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená |
Zdrojový dokument | Schola nova, quo vadis? : sborník recenzovaných příspěvků mezinárodní vědecké konference : [7.11.2016, Praha, Česká republika]. S. 142-149. - Praha : Extrasystem, 2016 / Berková Kateřina ; Kopásková Jana ; Schola nova, quo vadis? Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87570-33-3 |
Poznámky | KEGA 022EU-4/2016 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Česká republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | vyučovanie * projekty * predmety učebné |
Anotácia | Inovatívne cesty vyučovania - projektové vyučovanie. Jeho primárnym cieľom je aktívne zapájanie žiakov do procesu poznávania. Jeho najdôležitejšou podmienkou je vnútorná motivácia žiakov, túžba vyriešiť daný problém. Využívanie projektového vyučovnia má veľký potenciál aj pri vyučovaní ekonomických predmetov, napr. Podnikovej ekonomiky. |
Kategória EPC | Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E16 01023-001, kópia plného textu |