Vytlačiť
1. Being a Learner-Centred Teacher of English as a Foreign Language (EFL) for 21st Century
| Názov | Being a Learner-Centred Teacher of English as a Foreign Language (EFL) for 21st Century | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Autorské údaje | Katarína Zamborová | ||||||||
| Autor | Zamborová Katarína EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ | ||||||||
| Zdrojový dokument | Aktuálne pohľady na výskum cudzích jazykov a interkultúrnej komunikácie : zborník vedeckých prác. S. 241-246 CD-ROM. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV, 2019 / Štefančík Radoslav ; Lišková Danuša ; Dulebová Irina. ISBN 978-80-972278-4-5 | ||||||||
| Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
| Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
| Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
| Heslá | vzdelávanie * pedagogika * jazyky cudzie * angličtina * učitelia * študenti | ||||||||
| Anotácia | Porovnanie prístupu orientovaného na žiaka s tradičnými názormi na vyučovanie v 21. storočí. Úlohy, ktoré učiteľ anglického jazyka ako cudzieho so zameraním na žiaka preberá, ako aj praktické rady pre učiteľa cudzieho jazyka. | ||||||||
| Kategória EPC | Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách | ||||||||
| Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
| Archív EPC | E19 00197-012, kópia plného textu | ||||||||
| |||||||||