Vytlačiť
1. Implementing Constructive Alignment and Active Learning while Leading Accounting Seminars
| Názov | Implementing Constructive Alignment and Active Learning while Leading Accounting Seminars . 14. Chapter | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Preklad názvu | Vykonávanie konštruktívneho zosúladenia a aktívneho učenia sa pri vedení účtovných seminárov | ||||||||
| Autorské údaje | Petra Srnišová | ||||||||
| Autor | Srnišová Petra EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI | ||||||||
| Zdrojový dokument | Early Career Academics' Reflections on Learning to Teach in Central Europe : An Open Access Book. Pp. 142-149 online. - London : SEDA, 2018 / Pleschová Gabriela ; Simon Agnes. ISBN 978-1-902435-63-3 | ||||||||
| Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
| Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
| Krajina vydania | Veľká Británia | ||||||||
| Heslá | účtovníctvo * vzdelávanie * inovácie sociálne * analýza kvantitatívna | ||||||||
| Anotácia | Skúmanie inovácií v učení na báze konštruktívneho zosúladenia a aktívnych učebných metód na seminári účtovníctva na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Zber kvalitatívnych a kvantitatívnych dát na posúdenie dosiahnutia požadovaných cieľov. Návrhy na zlepšenie učebných metodík. | ||||||||
| Kategória EPC | Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách | ||||||||
| Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
| Archív EPC | E19 00168-003, online | ||||||||
| |||||||||