Vytlačiť
1. Improving Teaching of Mathematics Through Data Mining Learning Analytics
SYS | 0262367 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20240502083753.6 | |
014 | $a 000536018100127 $2 WOS | |
035 | $a 166112 $2 CREPC2 | |
100 | $a 20200205d2019łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a eng |
102 | $a ES | |
200 | 1- | $a Improving Teaching of Mathematics Through Data Mining Learning Analytics $f Mária Mišútová, Martin Mišút |
301 | $a VEGA 1/0373/18 | |
301 | $a Institutional project 1609 04/2018-12/2019 | |
321 | $a Registrovaný: Web of Science | |
330 | $a Možnosti použitia výučbovej analytiky pri vyučovaní matematiky. Použitie kvantitatívnych metód. Skúmanie, návrhy a analýza vstupných testov a ďalší postup vzdelávania na základe výsledkov študenta. | |
463 | -1 | $1 010 $a 978-84-09-08619-1 $1 011 $a 2340-1079 $1 200 1 $a INTED 2019 $e <The> 13th annual International Technology, Education and Development Conference $f Edited by: L.Gómez Chova, A.López Martínez, I. Candel Torres $v Pp. 786-791 online $1 210 $a Valencia $c IATED $d 2019 $1 215 $a [6970 s.] $1 710 12 $a INTED 2019 $b <The> 13th annual International Technology, Education and Development Conference $d 13. $e Valencia, Spain $f 11.-13.3.2019 |
541 | 1- | $a Zlepšenie výučby matematiky prostredníctvom dolovania dát a výučbovej analytiky |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003232 $a matematika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001086 $a analýza matematická |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006550 $a testy |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001789 $a dolovanie dát |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0054677 $a Mišútová $b Mária $4 070 $9 50 |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0054456 $a Mišút $b Martin $p EUBFHIKAI $4 070 $9 50 $f 1962- $T Katedra aplikovanej informatiky FHI |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20200205 $g AACR2 |
830 | $a Zmena roku vykazovania z 2020 na 2019 podľa Crepč dňa 8.2.2020. | |
T85 | $x existuji fulltexy |