Vytlačiť
1. Skúmanie prínosov projektového vyučovania ekonomických predmetov zo strany študentov
Názov | Skúmanie prínosov projektového vyučovania ekonomických predmetov zo strany študentov | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Súbežný názov | Investigating the Benefits of Project-based Teaching of Economic Subjects By Students | ||||||||
Autorské údaje | Lenka Kalusová, Pavel Škriniar | ||||||||
Autor | Kalusová Lenka EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM | ||||||||
Spoluautori | Škriniar Pavel EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM | ||||||||
Zdrojový dokument | Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 19, č. 3 (2022), s. 51-64. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2022. ISSN 2454-1028 | ||||||||
Výstup z projektu | VEGA 1/0375/20 Nová dimenzia rozvoja manažmentu výroby a logistiky pod vplyvom Industry 4.0 v podnikoch na Slovensku | ||||||||
Poznámky | VEGA 1/0375/20 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | študenti * vyučovanie * vzdelávanie | ||||||||
Anotácia | Projektové vyučovanie patrí v súčasnosti medzi moderné vyučovacie metódy, ktoré má vo vzťahu k žiakom viacero výhod. V príspevku sa preto zameriavame na prínosy metódy projektového vyučovania vo výučbe ekonomických predmetov na vysokých školách, najmä vo vzťahu k učeniu sa študentov a zlepšovaniu motivácie študentov k učeniu. Ako hlavná metóda výskumu bol použitý dotazníkový prieskum. Prieskum sa uskutočnil na vzorke 181 študentov. Na základe výsledkov prieskumu môžeme zhodnotiť, že projektové vyučovanie ponúka žiakom viacero benefitov (pomáha žiakom rýchlejšie získavať poznatky a tiež prepájať poznatky získané z rôznych oblastí). Študenti však zároveň podotýkajú, že vyučovanie projektovou metódou je výrazne časovo náročnejšie a vyžaduje si dôkladnejšiu prípravu. Napriek tejto skutočnosti žiaci prejavili ochotu viac sa pripravovať na vyučovacie hodiny, keďže vnímané výhody projektového vyučovania prevažujú nad nevýhodami tejto metódy. | ||||||||
Kategória EPC | Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E22 00625-004, kópia plného textu | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Čísla | 2022: 3 | ||||||||
|