Vytlačiť
1. A Model for Effective Mathematics Teaching With an Emphasis on the Development of Transversal Competencies in Technical and Economic Study Programs
Názov | A Model for Effective Mathematics Teaching With an Emphasis on the Development of Transversal Competencies in Technical and Economic Study Programs | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Model efektívneho vyučovania matematiky s dôrazom na rozvoj prierezových kompetencií v technických a ekonomických študijných programoch | ||||||||
Autorské údaje | Mária Mišútová, Martin Mišút | ||||||||
Autor | Mišútová Mária | ||||||||
Spoluautori | Mišút Martin EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI | ||||||||
Zdrojový dokument | Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. Vol. 12, no. 4 (2023), pp. 2264-2272. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309 | ||||||||
DOI | 10.18421/TEM124-37 | ||||||||
Poznámky | Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | albánčina | ||||||||
Krajina vydania | Srbsko | ||||||||
Heslá | vzdelávanie * matematika * programy študijné * kompetencie | ||||||||
Anotácia | Doposiaľ publikované výsledky výskumu ukázali, že úspešnosť v matematike pozitívne ovplyvňuje mieru udržania na technických a ekonomických univerzitách. Rôzne štúdie skúmali rôzne formy, metódy a nástroje vo vyučovaní matematiky na zlepšenie úspešnosti študentov, no efektívny model výučby ešte len treba identifikovať. Na základe doterajších skúseností a publikovaných výsledkov bol navrhnutý model efektívneho vyučovania s dôrazom na rozvíjanie vybraných prierezových kompetencií pre zvýšenie retencie žiakov. | ||||||||
Kategória EPC | ADM | ||||||||
Registrované v | WOS | ||||||||
Registrované v | SCOPUS | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E23 00592-001, online | ||||||||
Dostupnosť | KEGA 004STU-4/2022 | ||||||||
|