Zlepšovanie výkonnosti obchodných procesov v hotelierstve
Autorské údaje
Marián Chrobák
Autor
Chrobák Marián EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
Zdrojový dokument
Conference Proceeding of Research Papers of the 8th International Scientific Conference - Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business - MTS 2023 : Košice (Slovakia) and Tarnobrzeg (Poland), September 21 -23, 2023. Pp. 233-241. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Freňáková Magdaléna ; Kuhnová Lenka ; Csikósová Adriana ; Ostrowska Monika ; Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-5088-8
Cieľom článku je zhodnotiť zlepšenie výkonnosti procesov v podniku služieb. Nevyhnutný nárast cien pobytov, ktorý je spôsobený nárastom vstupných nákladov, musí prevádzkovateľ hotela, ktorý chce zostať konkurencieschopný, kompenzovať zvýšenou kvalitou služieb. Základným predpokladom zlepšovania procesov obsluhy je znalosť potrieb zákazníka a schopnosť plniť jeho požiadavky. Predkladaný príspevok je orientovaný na základný výskum parametrov KPI (kľúčových procesných ukazovateľov). Vo vybranom hoteli v období po obmedzení v súvislosti s pandémiou COVID-19. Časový rad vybraných parametrov získaných na 1-dňovej báze, ktoré boli vygenerované sledovaním hlavného procesu v prevádzke uvedeného hotela, bude slúžiť na meranie jeho výkonnosti. Na základe poznania tvaru uvedeného časového radu bude vypracovaný model popisujúci spotrebiteľské správanie návštevníkov hotela v danom období.
Kategória EPC
Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Báza dát
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
Archív EPC
E23 00635-010, kópia plného textu
Názov súboru
Veľkosť
Typ prístupu
Plný text PDF
1.2 MB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom
ako používame cookies.