Vytlačiť
1. Sebapoňatie vo vzťahu k školskej začlenenosti u žiakov základnej školy
Názov | Sebapoňatie vo vzťahu k školskej začlenenosti u žiakov základnej školy |
---|---|
Autorské údaje | Beáta Dvorská, Ema Lišková |
Autor | Dvorská Beáta |
Spoluautori | Lišková Ema |
Zdrojový dokument | Grant Journal : vědecký časopis. Roč. 12, č. 2 (2023), s. 29-32. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2023. ISSN 1805-0638 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Česká republika |
Heslá | škola a prax * žiaci * začlenenie sociálne * vzťahy genderové * rozvoj osobný |
Anotácia | Cieľom nasledujúceho príspevku je predstaviť výskum, kde sme zisťovali, či existuje vzťah medzi sebapoňatím a školskou začlenenosťou a či existuje rozdiel v miere premenných z hľadiska pohlavia. Predkladaného výskumu sa zúčastnilo 145 participantov od 10 do 15 rokov. Ako meracie nástroje boli použité dotazníkové metódy, Dotazník sebapoňatia (DOS-18) pre sebapoňatie a Škála školskej začlenenosti pre školskú začlenenosť. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2023: 2 |