Vytlačiť
1. Meta-analiz effektivnosti metodov STEM obučenija v podgotovke budušich učitelej informatiki
Názov | Meta-analiz effektivnosti metodov STEM obučenija v podgotovke budušich učitelej informatiki | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Súbežný názov | Meta-Analysis on the Effectiveness of STEM Learning Methods in the Training of Future Informatics Teachers | ||||||||
Preklad názvu | Metaanalýza efektívnosti metód STEM učenia (prírodoveda, technika, inžinierstvo a matematika) pri príprave budúcich učiteľov informatiky | ||||||||
Autorské údaje | Tolganay Maratova, Bektasa Bostanov, Jaroslav Kultan, Darmanbek Nauryzbayev | ||||||||
Autor | Maratova Tolganay | ||||||||
Spoluautori | Bostanov Bektasa | ||||||||
Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI | |||||||||
Nauryzbayev Darmanbek | |||||||||
Zdrojový dokument | Bulletin of Ablai Khan KazU IRand WL : [vedecký časopis], Séria: pedagogické vedy. Vol. 71, no. 4 (2023), pp. 163-174. - Almaty : Kazachská univerzita medzinárodných vzťahov a svetových jazykov. ISSN 2710-3269 | ||||||||
DOI | 10.48371/PEDS.2023.71.4.011 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | ruština | ||||||||
Krajina vydania | Kazachstan | ||||||||
Heslá | vyučovanie * výučba vedecká * informatika * technika * inžinierstvo informačné * matematika * veda * školy * analýzy * efektívnosť * metódy * učitelia * pedagógovia | ||||||||
Anotácia | Metaanalýza efektívnosti vzdelávania STEM (veda, technika, inžinierstvo a matematika) pre budúcich učiteľov informatiky. Zdôraznenie dôležitosti rôznych vyučovacích metód pri výučbe predmetov STEM, ktoré pomáhajú zlepšiť proces učenia a pritiahnuť záujem učiteľa. Metodický prehľad literatúry s cieľom určiť, ktoré efektívne metódy výučby STEM môžu pedagógovia použiť na prípravu budúcich učiteľov informatiky. Všeobecné trendy, úspechy a výzvy vo vyučovacom procese, zdôraznenie kľúčových aspektov, vrátane prístupov k rôznorodosti metód, vplyvu na motiváciu študentov a úrovne chápania pojmov. Postupy a prístupy, ktoré môžu budúci učitelia informatiky integrovať do svojich vzdelávacích programov. Cenné odporúčania na optimalizáciu vzdelávania STEM a informatiky medzi predškolskými učiteľmi. | ||||||||
Kategória EPC | Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E24 00099-001, kópia plného textu | ||||||||
|