Vytlačiť
1. The Impact of the COVID-19 Pandemic on Education in V4 Countries
Názov | The Impact of the COVID-19 Pandemic on Education in V4 Countries | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Súbežný názov | Vplyv pandémie COVID-19 na vzdelávanie v krajinách V4 | ||||||||
Autorské údaje | Martin Bosák, Jaroslav Dugas, Erik Boltun | ||||||||
Autor | Bosák Martin EUBPHFKEM - Katedra ekonómie a manažmentu PHF | ||||||||
Spoluautori | Dugas Jaroslav EUBPHFKEM - Katedra ekonómie a manažmentu PHF | ||||||||
Boltun Erik EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF | |||||||||
Zdrojový dokument | "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference : 15. - 17. October 2024, Zemplínska Šírava. Pp. 138-143. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Szaryszová Petra ; Barkóciová Miroslava ; Karamanová Karin ; Gavurová Beáta ; Černota Pavel ; "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" The International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5176-2 | ||||||||
Poznámky | VEGA 1/0713/24. - KEGA 035EU-4/2022 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | vzdelávanie * inštitúcie vzdelávacie * vzdelávanie elektronické * technológie komunikačné * pandémia * koronavírus * žiaci * gramotnosť * Vyšehradská štvorka * OECD | ||||||||
Anotácia | Celosvetová pandémia COVID-19 v rokoch 2020-2022 ovplyvnila život na celom svete po zdravotnej a spoločenskej stránke. Počas tohto obdobia vzdelávacie inštitúcie boli čiastočne alebo úplne zatvorené a mnohé z nich prešli na online vzdelávanie. V rámci vzdelávania v súvislosti s pandémiou boli prijaté opatrenia, na základe ktorých žiaci a študenti boli vyučovaní z domu, pričom sa vo zvýšenej miere začali využívať moderné technológie. Manažovanie pandémie v jednotlivých štátoch bolo rôzne a rôzne boli aj výsledky. Štúdia OECD PISA zisťuje funkčnú gramotnosť žiakov v posledných rokoch povinnej školskej dochádzky a jej výsledky mnohé napovedajú. Výsledky štúdie PISA z roku 2022 v pohľadu krajín V4, kde Slovensko zaostáva vo všetkých parametroch. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E24 00407-027, kópia plného textu | ||||||||
|