Vytlačiť
1. Risk Assessment in Higher Education: Review of Recent Approaches in the Field of International Academic Cooperation
Názov | Risk Assessment in Higher Education: Review of Recent Approaches in the Field of International Academic Cooperation | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Súbežný názov | Hodnotenie rizika vo vysokoškolskom vzdelávaní: prehľad posledných prístupov v oblasti medzinárodnej akademickej spolupráce | ||||||||
Autorské údaje | Boris Mattoš, Gabriela Dubcová | ||||||||
Autor | Mattoš Boris EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV | ||||||||
Spoluautori | Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM | ||||||||
Zdrojový dokument | Creating an Appropriate Model of the Behaviour for Ethics and Integrity of Institutions in the Area of Scientific Research Activities Based on International Comparison and Setting a System of Determining Attributes for Its Effective Implementation and Functioning : Proceedings of Scientific Papers : VEGA 1/0836/21, NO.II. Pp. 106-114. - Brno : Masaryk University, 2022 / Foltínová Ľubica ; Bobenič Hintošová Aneta ; Suchánek Petr. ISBN 978-80-280-0183-4 | ||||||||
Poznámky | VEGA 1/0836/21 (50%). - KEGA 019EU-4/2022 (50%) | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Česká republika | ||||||||
Heslá | vzdelávanie vysokoškolské * spolupráca vedecká medzinárodná * školy vysoké * univerzity * riadenie rizík * partnerstvo strategické * kvalita vzdelávania | ||||||||
Anotácia | Článok sa zaoberá hodnotením rizík v oblasti medzinárodnej akademickej spolupráce. Každá vysokoškolská inštitúcia je ovplyvňovaná vnútornými a vonkajšími faktormi, ktoré môžu mať vplyv na jej činnosť, a preto sa tieto faktory stávajú potenciálnymi rizikami. Otvorenosť vysokých škôl voči medzinárodnej spolupráci významne prispela k ich celkovému rozvoju, poukázala na zraniteľnosť inštitúcie a otvorila možnosti vonkajšej intervencie. Cieľom príspevku je upozorniť na problematické oblasti, identifikovať potenciálne hrozby a riziká, ktorým vysoké školy čelia v rámci vnútornej spolupráce, a zvýšiť všeobecné povedomie o možných rizikách súvisiacich so zapájaním sa do vnútorných partnerstiev a o možných preventívnych opatreniach, ktoré môžu vysoké školy prijať na zmiernenie týchto hrozieb. | ||||||||
Kategória EPC | Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E22 00748-009, kópia plného textu | ||||||||
|