Vytlačiť
1. Flexibilné formy vzdelávania
SYS | 0248045 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20181003081400.1 | |
100 | $a 20181003a2018łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Flexibilné formy vzdelávania $h I $f Dagmar Hrašková |
330 | $a Vymedzenie pojmov e-learning, m-learning, blended learning, dištančné vzdelávanie, distribuované vzdelávanie, flexibilné vzdelávanie, online a offline vzdelávanie a pod. Vznik rôznych foriem vzdelávania, ktoré boli založené na komunikácii formou poštovej korešpondencie, resp. formou telefonického spojenia. Obsah vzdelávania bol doručovaný aj poštou vo forme tlačených materiálov, bol vysielaný masmediálnymi prostriedkami (rozhlas a televízia). Charakteristickými črtami tohto typu vzdelávania bolo potlačenie jeho prezenčnej zložky, pretože si nevyžadovalo fyzickú prítomnosť na určitom mieste, ide o tzv. vzdelávanie na diaľku alebo dištančné vzdelávanie. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0248021 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre školy a školské zariadenia $v Roč. 13, č. 9 (2018), s. 7-10 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2018 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007252 $a vzdelávanie dištančné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0002968 $a vzdelávanie elektronické |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002129 $a flexibilita |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007220 $a výučba vedecká |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0054407 $a Hrašková $b Dagmar $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20181003 $g AACR2 |