Vytlačiť
1. Identitätsbildung mehrsprachiger Kinder aus kulturell heterogenen Familien
SYS | 0297367 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20240502084000.4 | |
035 | $a 1099871 $2 CREPC2 | |
100 | $a 20231129d2023łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a ger |
102 | $a CZ | |
200 | 1- | $a Identitätsbildung mehrsprachiger Kinder aus kulturell heterogenen Familien $d Forming the Identity of Plurilingual Children from Culturally Heterogeneous Families $f Milena Helmová |
330 | $a Rozvoj identity je úzko spätý s etapami života jednotlivca. Pre komunitný život môže byť mimoriadne dôležité identifikovať sa s ostatnými nejakým spôsobom. Ľudské sebaporozumenie sa rozvíja iba odlíšením sa od ostatných. V mnohých ohľadoch je „ja“ niečo, čím „iný“ nie je. V tejto súvislosti je potrebné položiť si tieto otázky: Ako sa rozvíja identita v kultúrnych heterogénnych komunitách? Aké nebezpečenstvá a aké príležitosti ponúka deťom bi- alebo multikultúrne prostredie na rozvoj ich identity? | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0297343 $1 010 $a 978-80-7556-138-1 $1 200 1 $a Mehrsprachigkeit aus verschiedenen Perspektiven $f Herausgeberin: Terézia Ondrušová $g Rezensentin: Jana Rakšányiová $v S. 80-91 $1 210 $a České Budějovice $c Vysoká škola evropských a regionálních studií $d 2023 $1 215 $a 102 s. [5,93 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0018521 $a Ondrušová $b Terézia $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0069131 $a Rakšányiová $b Jana $4 675 |
541 | 1- | $a Formovanie identity viacjazyčných detí z kultúrne heterogénnych rodín |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002410 $a identita |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0050016 $a jazyk materinský |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*p0029427 $a Helmová $b Milena $p EUBFAJKIK $4 070 $9 100 $f 1954- $T Katedra interkultúrnej komunikácie FAJ |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20231129 $g AACR2 |
T85 | $x existuji fulltexy |