Vytlačiť
1. Further Professional On-The-Job Training of Employees in Post-Pandemic Times and a Period of Transformations
Názov | Further Professional On-The-Job Training of Employees in Post-Pandemic Times and a Period of Transformations | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Ďalšie odborné vzdelávanie zamestnancov na pracovisku v postpandemickom období a v období transformácie | ||||||||
Autorské údaje | Marta Matulčíková, Tatiana Hrivíková | ||||||||
Autor | Matulčíková Marta EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM | ||||||||
Spoluautori | Hrivíková Tatiana EUBFAJKIK - Katedra interkultúrnej komunikácie FAJ | ||||||||
Zdrojový dokument | Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 : 19th October 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 463-471. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Lešková Radka ; Majtán Štefan ; Kokles Mojmír ; Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5058-1 | ||||||||
Poznámky | VEGA 1/0328/21 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | vzdelávanie ďalšie * školenie odborné * rozvoj pracovníkov * pracovníci * organizácia času * závislosť korelačná * manažéri línioví | ||||||||
Anotácia | Cieľom príspevku je charakterizovať teoretické základy typov vzdelávania na pracovisku a preskúmať vzťah, ktorý existuje medzi množstvom času, ktorý zamestnanci strávia vzdelávaním, a zmenami vo výkonnosti, ako ich hodnotia línioví manažéri. Teoretická časť poskytuje charakteristiku typov ďalšieho odborného vzdelávania na pracovisku. V empirickom výskume sa zisťuje čas, ktorý jednotliví zamestnanci (manuálni pracovníci v stavebných podnikoch) trávia na vzdelávacích aktivitách v porovnaní s tým, ako výsledky vzdelávania hodnotia línioví manažéri. Pri štatistickom spracovaní získaných údajov je použitá deskriptívna štatistika a hypotézy sú overené výpočtom Pearsonovho korelačného koeficientu. Výsledkom je záver, že korelácia medzi časom stráveným na školiacich aktivitách sa potvrdila len v prípade úvodného školenia. V prípade ostatných typov školení sa vzťah medzi časom stráveným na školeniach a výsledkami po školení nepotvrdil. Výsledky sú v súlade s tvrdením odborníkov na vzdelávanie, že čím nižšia je kvalifikácia zamestnancov, tým menej sa zapájajú do vzdelávania. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E23 00660-047, kópia plného textu | ||||||||
|