Vytlačiť
1. Influence of Effective Online Teaching on Student Results at Technical University
Názov | Influence of Effective Online Teaching on Student Results at Technical University | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Vplyv efektívnej online výučby na výsledky študentov na Technickej univerzite | ||||||||
Autorské údaje | Mária Mišútová, Martin Mišút | ||||||||
Autor | Mišútová Mária | ||||||||
Spoluautori | Mišút Martin EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI | ||||||||
Zdrojový dokument | INTED 2023 : 17th International Technology, Education and Development Conference. Pp. 2422-2429. - Palma : IATED, 2023 ; International Technology, Education and Development Conference. ISBN 978-84-09-49026-4. ISSN 2340-1117 | ||||||||
DOI | 10.21125/inted.2023.0686 | ||||||||
Poznámky | KEGA 004STU-4/2022 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Španielsko | ||||||||
Heslá | efektívnosť * matematika * študenti * vzdelávanie elektronické * inovácie technologické * technológie komunikačné | ||||||||
Anotácia | Článok sa zaoberá výskumom, či rôzne online vyučovacie metódy môžu ovplyvniť úspech študentov v štúdiu na vysokej škole. Vzhľadom na pandémiu COVID-19 bolo potrebné presunúť vyučovanie do virtuálneho priestoru. Formy a vyučovacie metódy používané v dennom vzdelávaní sa väčšinou preniesli do online vyučovania. Tento prístup bol však príčinou mnohých problémov, ktoré neraz vyústili do zníženia kvality a efektívnosti vzdelávania. Preto sme vyvinuli a overili inovatívny model online výučby s využitím digitálnych technológií a dôrazom na rozvoj prierezových kompetencií. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E23 00587-001, kópia plného textu | ||||||||
|