Vytlačiť
1. Exploring the Relationship between Usage of Social Networking Sites, Cyberbullying and Academic Performance: Evidence from the Higher Education Sector of Saudi Arabia
Názov | Exploring the Relationship between Usage of Social Networking Sites, Cyberbullying and Academic Performance: Evidence from the Higher Education Sector of Saudi Arabia | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Skúmanie vzťahu medzi používaním stránok sociálnych sietí, kyberšikanou a akademickým výkonom: dôkazy zo sektora vyššieho vzdelávania v Saudskej Arábii | ||||||||
Autorské údaje | Samma Faiz Rasool, Hamid Raza, Vaclav Zubr ... [et al.] | ||||||||
Autor | Faiz Rasool Samma | ||||||||
Spoluautori | Raza Hamid | ||||||||
Zubr Vaclav | |||||||||
Zdrojový dokument | E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 27, č. 1 (2024), s. 70-86. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2024. ISSN 1212-3609 | ||||||||
DOI | 10.15240/tul/001/2024-1-005 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Česká republika | ||||||||
Heslá | siete sociálne * šikanovanie * vzdelávanie ďalšie * vzdelávanie dospelých * výkony pracovné * školy vysoké | ||||||||
Anotácia | Cieľom štúdie je preskúmať vzťah medzi používaním sociálnych sietí, kyberšikanou a akademickým výkonom. V tejto štúdii sa použila kvantitatívna analýzu prieskumu. Údaje boli zhromažďené pomocou výskumného dotazníka od absolventov a postgraduálnych študentov zapísaných na univerzitách v Rijáde a analyzované pomocou modelovania štruktúrnych rovníc. Výsledky naznačujú, že kyberšikanovanie má negatívny vplyv na akademický výkon. | ||||||||
Báza dát | ČLÁNKY | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Čísla | 2024: 1 | ||||||||
|