Vytlačiť
1. Školní psycholog: jaký má význam pro školu?
Názov | Školní psycholog: jaký má význam pro školu? : kazuistiky z praxe |
---|---|
Preklad názvu | School psychologist: what importance does he/she have for school? Case studies from practice |
Autorské údaje | Lucie Hubertová |
Autor | Hubertová Lucie |
Zdrojový dokument | Psychologie pro praxi. Roč. 49, č. 1-2 (2014), s. 123-129. - Praha : Univerzita Karlova v Praze. Nakladatelství Karolinum, 2014. ISSN 1803-8670 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | čeština |
Krajina vydania | Česká republika |
Systematika | 159.9 - Psychológia |
Heslá | psychológia aplikovaná * štúdie prípadové * vzdelávanie * osobnosť * správanie * školy * psychológovia * Česko |
Anotácia | Problematika zavádzania profesie školského psychológa na základných, stredných a vyšších odborných školách v Českej republike. Pracovná náplň a činnosť školského psychológa - prínosy a spolupráca. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2014: 1-4 |