Vytlačiť
1. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania
:Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. Editor: Jana Dzuričková, Barbora Gontkovičová ; recenzenti: Ľuboš Socha, Pavel Štrach. 2. [preprac.] vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. CD-ROM [297 s., 14,85 AH]. ISBN 978-80-225-3982-1. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
%copiesx : #b_content#25%#15%#25%#5%Názov súboruVeľkosťTyp prístupu Plný text PDF5.6 MBz IP adresy EU po prihlásení