Ekonomika, financie a manažment podniku IX. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. [S. 1-10] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Tóth Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4145-9
Poznámky
I-15-101-00
Druh dokumentu
rozpis článkov zo zborníkov
Jazyk dokumentu
slovenčina
Krajina vydania
Slovenská republika
Systematika
65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
Ako aj pri iných existujúcich podnikoch, tak aj pri startupoch sú zákazníci jednou z najdôležitejších častí podnikania. Niektorí autori tvrdia, že zákazníci sú najdôležitejší, dokonca dôležitejší ako samotný produkt. V prípade startupov to platí niekoľkonásobne viac. Na prvom mieste dôvodov zlyhania startupov je neexistujúci trh. Startupy majú najmä počúvať zákazníkov, ich potreby a priania. Proces Vývoja zákazníkov podľa Blanka. Štyri typy zákazníkov podľa Blanka.
Kategória EPC
Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
Báza dát
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
Archív EPC
E15 01759-059, originál dokumentu
Názov súboru
Veľkosť
Typ prístupu
Archív publikačnej činnosti
484.7 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom
ako používame cookies.