Vytlačiť
1. Chapter 12. Engaging non-majors in an Introductory Political Science Course via Debates, Primary Sources and Cut-up Cards
Názov | Chapter 12. Engaging non-majors in an Introductory Political Science Course via Debates, Primary Sources and Cut-up Cards | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Kapitola 12. Zapojenie neprofesionálov do úvodného kurzu politológie prostredníctvom diskusií, primárnych zdrojov a rozstrihovacích kariet | ||||||||
Autorské údaje | Martin Karas | ||||||||
Autor | Karas Martin EUBFMVKMP - Katedra medzinárodného práva FMV | ||||||||
Zdrojový dokument | Early Career Academics' Reflections on Learning to Teach in Central Europe : An Open Access Book. S. 124-131. - London : SEDA, 2018 / Pleschová Gabriela ; Simon Agnes. ISBN 978-1-902435-63-3 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Veľká Británia | ||||||||
Heslá | motivácia * vzdelávanie * školy * študenti | ||||||||
Anotácia | Zameranie na aktívne vzdelávanie ako prostriedok na dosiahnutie vyššej úrovne zapojenia študentov, zlepšenie udržania vedomostí a porozumenia. Zatiaľ čo problém zapojenia študentov je veľmi bežný na všetkých úrovniach vzdelávacieho systému, má osobitný význam pri výučbe úvodného kurzu politológie pre študentov vysokoškolského štúdia, ktorých hlavné zameranie nesúvisí s podobnými témami. | ||||||||
Kategória EPC | Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E19 00669-001, kópia plného textu | ||||||||
|