Vytlačiť
1. Psychologické aspekty cudzojazyčnej edukácie
SYS | 0268351 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20240502083804.6 | |
035 | $a 204799 $2 CREPC2 | |
100 | $a 20200910d2020łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo |
102 | $a CZ | |
200 | 1- | $a Psychologické aspekty cudzojazyčnej edukácie $h 1 $f Elena Smoleňová, Iveta Maarová |
301 | $a VEGA 1/0107/18 | |
330 | $a Faktory ovplyvňujúce formy a metódy modernej edukácie na školách. Moderná cudzojazyčná výučba zameraná na študenta. Rešpektovanie študenta ako osobnosť a prihliadanie na jeho záujmy, potreby a emócie. Mozgové hemisféry, emočná inteligencia, motivácia a ich význam v procese učenia sa cudzích jazykov. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0268348 $1 010 $a 978-80-88147-11-4 $1 200 1 $a Trichotomický pohľad na cudzojazyčnú edukáciu $f Roman Kvapil a kol. $g recenzovali: Radoslav Štefančík, Mária Spišiaková $v S. 11-30 [1,52 AH] $1 210 $a Praha $c Machiavelli Press $d 2020 $1 215 $a 89 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043592 $a Štefančík $b Radoslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0038477 $a Spišiaková $b Mária $4 675 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006241 $a škola a prax |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003292 $a metodológia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0002941 $a didaktika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005192 $a psychológia pedagogická |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*p0053606 $a Smoleňová $b Elena $p EUBFAJKRS $4 070 $9 50 $r 0,76 $f 1974- $T Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0058151 $a Maarová $b Iveta $p EUBFAJKRS $4 070 $9 50 $r 0,76 $f 1964- $T Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20200910 $g AACR2 |
T85 | $x existuji fulltexy |