Vytlačiť
1. Developing Learner’s Speaking Skills in an Online Classroom
SYS | 0297095 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20240502083958.9 | |
017 | 70 | $a 10.32782/tps2663-4880/2023.29.1.20 $2 DOI |
035 | $a 1093207 $2 CREPC2 | |
100 | $a 20231110a2023łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a eng $d ukr |
102 | $a UA | |
200 | 1- | $a Developing Learner’s Speaking Skills in an Online Classroom $d Rozvitok navichok movlennja v umovakh onlajjn navchannja $f Svitlana Goloshchuk |
301 | $a 09I03-03-V01-00118 | |
330 | $a Článok sa zameriava na plánovanie a poskytovanie efektívnych lekcií rečníckych zručností v online prostredí. Diskutuje sa o teoretických a praktických prístupoch k plánovaniu a poskytovaniu efektívnych kurzov angličtiny online. Učitelia všetkých vzdelávacích inštitúcií sú v uplynulom období nesmierne nútení zvyšovať využívanie technológií vo vyučovacom procese. Nové vyučovacie prostredie prinieslo do tried nové stratégie a techniky. Zatiaľ čo výučba hovoreného prejavu môže byť v mnohých smeroch jednoduchšia, je možné sa prispôsobovať a učiť hovorenie úspešne online. Autor študuje problematiku podobností a rozdielov medzi prezenčnými lekciami a online konverzačnými lekciami. Poskytuje sa osnova online lekcie rozprávania s podrobným vysvetlením jej prvkov. Štruktúra rečníckeho kurzu sa pozerá cez rozsah jeho účelu a cielené rečnícke schopnosti. Uvádza sa korelácia medzi aktivitou, cieľom učenia a hľadanou stratégiou rozprávania. Prezentované sú praktické nápady a návrhy nástrojov a aktivít, ktoré pomôžu študentom rozvíjať rečové schopnosti a výslovnosť a zlepšiť produktívne zručnosti študentov. Ponúka tiež online zdroje na rozvoj rečových zručností a poskytuje podrobný popis ich funkcií, aby si učitelia mohli vybrať tie, ktoré budú pre ich študentov najlepším prínosom. Autor tiež hovorí o spôsoboch a prostriedkoch, ako môžu učitelia vystavovať a zdieľať rečnícke materiály s triedou. Implementácia virtuálnych nástrojov pomáha rozvíjať rečové schopnosti študentov a vyžaduje si vedomosti a prax. Akýkoľvek nástroj a aktivita ponúkaná v článku umožňuje učiteľom aj študentom rôznych jazykových úrovní zdokonaliť sa na hodine rozprávania kooperatívne a interaktívne. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0297067 $1 011 $a 2663-4880 $1 011 $a 2663-4899 $1 200 1 $a Zakarpatsʹki fìlologični studii $d Transcarpathian Philological Studies $v Vol. 29, no. 1 (2023), pp. 115-120 $1 210 $a Uzhgorod $c Uzhgorod National University |
541 | 1- | $a Rozvíjanie rečových zručností študentov v online triede |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004139 $a pedagogika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0002968 $a vzdelávanie elektronické |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0087219 $a Goloshchuk $b Svitlana $p EUBFAJKIK $4 070 $9 100 $f 1976- $T Katedra interkultúrnej komunikácie FAJ |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20231110 $g AACR2 |
T85 | $x existuji fulltexy |