Vytlačiť
1. Obsahová analýza názvov fakúlt v anglofónnych krajinách
Názov | Obsahová analýza názvov fakúlt v anglofónnych krajinách |
---|---|
Autorské údaje | Štefan Švec |
Autor | Švec Štefan |
Zdrojový dokument | ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl a vedy. Roč. 11, č. 1 (2000), s. 19-29. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2000 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba |
Heslá | školy vysoké * univerzity * analýza obsahová * odbory študijné * odbory učebné * pojmy * unifikácia * angličtina |
Anotácia | Nedostatok znalostí o zvyklostiach v pomenúvaní fakúlt v zahraničí. Potreba pomenovania našich fakúlt a vysokých škôl v angličtine. Metóda skúmania, vzorky. Ukážka excerptnej metodickej jednotky obsahovej analýzy. Výsledky a závery obsahovej analýzy. Pojem vysoká škola. Relativita poňatia programu vysokej školy, fakulty a katedry. Diferenciácia fakúlt. Komplementárnosť univerzitného štúdia a univerzitnej vedy. Princíp motivovanosti v pomenovaní vysokých škôl a fakúlt. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2000: 1-4 |