Vytlačiť
1. Vlani pokémoni, teraz fidget spinner: ako fungujú produktové mánie
Názov | Vlani pokémoni, teraz fidget spinner: ako fungujú produktové mánie |
---|---|
Autorské údaje | Marián Biel |
Autor | Biel Marián |
Zdrojový dokument | Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 27, č. 27 (6. júla 2017), s. 16-19. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Heslá | technológie nové * stratégia marketingová * cyklus výrobku životný * dopyt spotrebiteľský * prototypy výrobkov |
Anotácia | Firma Niantic a videoherný gigant Nintendo uviedli na trh mobinú hru Pokémon Go a Fidget spinner, ktoré vzbudili mimoriadny záujem u mladších spotrebiteľov. Produktové mánie majú rozdielny životný cyklus. Hype cyklus podľa Gartneru. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Zväzky | 2017: 21-30 + 6 príl. |