Vytlačiť
1. Humanistic Approach in Teaching Foreign Language (from the Teacher Perspective)
Názov | Humanistic Approach in Teaching Foreign Language (from the Teacher Perspective) | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Humanistický prístup pri vyučovaní cudzích jazykov (z perspektívy učiteľa) | ||||||||
Autorské údaje | Quatip Arifi | ||||||||
Autor | Arifi Quatip | ||||||||
Zdrojový dokument | European Scientific Journal. Vol. 13, no. 35 (2017), pp. 194-205. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2017. ISSN 1857-7431 | ||||||||
DOI | 10.19044/esj.2017.v13n35p194 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Portugalsko | ||||||||
Heslá | jazyky cudzie * vyučovanie * metódy * metódy vied spoločenských * efektívnosť vzdelávania * väzba spätná | ||||||||
Anotácia | Problematika vyučovania cudzích jazykov a tvrdenie, že humanistický prístup vo výučbe prináša efektívnejšie výsledky pri získavaní kompetencie v cudzom jazyku. Prezentácia výsledkov kvalitatívneho účastníckeho výskumu a určenie rozsahu, v akom si učitelia uvedomujú dôležitosť humánneho prístupu a do akej miery ovplyvňuje tento prístup kvalitu interakcie medzi učiteľom a študentom. | ||||||||
Báza dát | ČLÁNKY | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Čísla | 2017: 35 | ||||||||
|