Vytlačiť
1. The Relationship among Goals, Learning Strategies, and Self-efficacy Beliefs. Structural Modeling Approach
SYS | 0296108 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20230907094454.4 | |
017 | 70 | $a 10.54933/jmbrp-2023-15-1-3 $2 DOI |
100 | $a 20230907a2023łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a eng $d eng |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a The Relationship among Goals, Learning Strategies, and Self-efficacy Beliefs. Structural Modeling Approach $f Ariani, Dorothea Wahyu |
330 | $a Vzdelávanie je nevyhnutnosťou pre každého, vrátane zamestnancov. Mnoho zamestnancov v Indonézii sa rozhodne pokračovať v štúdiu, aby sa mohlo ďalej rozvíjať. To je neoddeliteľné od zvolenej stratégie učenia. Preskúmanie vzťahu medzi tromi modelmi cieľov dosiahnutých výsledkov, stratégie učenia a presvedčenia o vlastnej účinnosti. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0296096 $1 011 $a 1339-9381 $1 200 1 $a Journal of Management and Business : Research and Practice $d Časopis pre manažment a podnikanie: výskum a prax $v Vol. 15, no. 1 (2023), s. [1-17] $1 210 $a Prešov $c Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity $d 2023 |
541 | 1- | $a Vzťah medzi cieľmi, vzdelávacími stratégiami a presvedčeniami o vlastnej účinnosti. Prístup štrukturálneho modelovania |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003163 $a majstri |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007087 $a výkonnosť |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0001593 $a vzdelávanie celoživotné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002443 $a Indonézia |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0089565 $a Wahyu $b Ariani, Dorothea $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20230907 $g AACR2 |
T85 | $x existuji fulltexy |