Vytlačiť
1. E-learning ako moderný didaktický prostriedok vo vyučovacom procese
Názov | E-learning ako moderný didaktický prostriedok vo vyučovacom procese |
---|---|
Autorské údaje | Renáta Szászová, Marek Szász |
Autor | Szászová Renáta EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI |
Spoluautori | Szász Marek EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI |
Zdrojový dokument | Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 10, č. 2 (2012), s. 124-141. - Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky, 2012. ISSN 1336-3514 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba |
Heslá | vzdelávanie elektronické * didaktika * technológie informačné * technológie komunikačné * výučba vedecká |
Anotácia | Charakteristika e-learningu ako moderného didaktického prostriedku. Členenie e-learningu. Výhody e-learningu z pohľadu učiteľa, študenta a tvorcu kurzu. Charakteristika LMS Moodle. |
Kategória EPC | Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2012: 1-2 |