Vytlačiť
1. Motivational Factors for Increasing Digital Competence and Information Literacy of University Students
Názov | Motivational Factors for Increasing Digital Competence and Information Literacy of University Students | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Motivačné faktory zvyšovania digitálnej kompetencie a informačnej gramotnosti vysokoškolských študentov | ||||||||
Autorské údaje | Vladimír Bolek, Anita Romanová | ||||||||
Autor | Bolek Vladimír EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM | ||||||||
Spoluautori | Romanová Anita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM | ||||||||
Zdrojový dokument | EDULEARN23 : 15th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Pp. 2253-2261. - Palma : IATED, 2023 ; International Conference on Education and New Learning Technologies. ISBN 978-84-09-52151-7. ISSN 2340-1117 | ||||||||
Poznámky | VEGA 1/0662/23 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Španielsko | ||||||||
Heslá | gramotnosť digitálna * kompetencie mediálne * študenti * motivácia * myslenie kritické * technológie komunikačné | ||||||||
Anotácia | Digitálna kompetencia je jednou z ôsmich kľúčových kompetencií a vzťahuje sa na sebavedomé a kritické používanie celého radu digitálnych technológií na informovanie, komunikáciu a riešenie základných problémov vo všetkých aspektoch života. Je nevyhnutný pre učenie sa, prácu a aktívne zapojenie sa do spoločnosti. Výučba výpočtovej techniky prešla niekoľkými fázami a naďalej nachádza svoju podobu. Pojem vzdelávací obsah sa líši v hĺbke, forme a rozsahu. Obsah integruje prvky, zložky a kompetencie informačnej gramotnosti. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E23 00241-001, kópia plného textu | ||||||||
|