Vytlačiť
1. Kurikulárna reforma základného vzdelávania na Slovensku v kontexte súčasných trendov kurikulárnej a vzdelávacej politiky v Česku a Maďarsku – komparačná analýza
Názov | Kurikulárna reforma základného vzdelávania na Slovensku v kontexte súčasných trendov kurikulárnej a vzdelávacej politiky v Česku a Maďarsku – komparačná analýza | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Autorské údaje | Nikola Barčíková | ||||||||
Autor | Barčíková Nikola | ||||||||
Zdrojový dokument | Grant Journal : vědecký časopis. Roč. 12, č. 2 (2023), s. 6-9. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2023. ISSN 1805-0638 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
Krajina vydania | Česká republika | ||||||||
Heslá | vzdelanie * reformy * školstvo * Česko * Maďarsko * pedagogika | ||||||||
Anotácia | Článok sa zameriava na kurikulárnu reformu základného vzdelávania na Slovensku v kontexte súčasných trendov v kurikulárnej a vzdelávacej politike v Českej republike a Maďarsku. Cieľom bolo vykonať komparatívnu analýzu týchto politík a identifikovať podobnosti a rozdiely v prístupe k úprave kurikula v troch stredoeurópskych krajinách. Analýza sa zameriava na kľúčové aspekty kurikulárnych reforiem vrátane cieľov, štruktúry, obsahu a stratégií implementácie. Pri porovnávaní politík kurikula v jednotlivých krajinách sa zdôrazňuje vplyv medzinárodných trendov, ako sú potreby globalizovaného trhu práce, digitalizácia a zmeny spoločenských paradigiem. | ||||||||
Báza dát | ČLÁNKY | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Čísla | 2023: 2 | ||||||||
|