Vytlačiť
1. Implementácia Games Learningu do vzdelávacieho procesu
Názov | Implementácia Games Learningu do vzdelávacieho procesu | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Implementation of Games Learning in the Education Process | ||||||||
Autorské údaje | Miroslava Mĺkva, Marta Kučerová, Peter Szabo | ||||||||
Autor | Mĺkva Miroslava | ||||||||
Spoluautori | Kučerová Marta | ||||||||
Szabo Peter | |||||||||
Zdrojový dokument | Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Č. 2 (2018), s. 34-41. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2018. ISSN 1339-9403 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | vzdelávanie * produktivita * podnik * konkurencieschopnosť * zamestnanci * politika vzdelávania * zručnosti | ||||||||
Anotácia | Vzdelávanie ako jeden z najdôležitejších faktorov zvyšovania produktivity a konkurencieschopnosti organizácie. Vzdelávanie ako rozvoj vedomostí, zručností, schopností a poznatkov zamestnancov. Vzdelávanie zamestnancov ako nevyhnutná súčasť v každej organizácií. Charakter, úroveň a intenzita vzdelávania môžu byť rôzne – v závislosti od konkrétnych potrieb organizácie. Vzdelávací proces musí akceptovať aktuálne požiadavky podnikovej praxe a musí sa inovovať v súlade s rozvojom vedy a techniky. Problematika začlenenia Games learningu do procesu vzdelávania s cieľom zintenzívniť prepojenie odovzdávaných teoretických a praktických vedomostí a simulovaného / modelového praktického prostredia za pomoci inovatívnych interaktívnych techník vzdelávania. | ||||||||
Báza dát | ČLÁNKY | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Čísla | 2018: 2 | ||||||||
|