Vytlačiť
1. Quantification of Educational Process Parameters Using New Technologies
Názov | Quantification of Educational Process Parameters Using New Technologies | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Kvantifikácia parametrov vzdelávacieho procesu pomocou nových technológií | ||||||||
Autorské údaje | Jana Coroničová Hurajová, Zuzana Hajduová, Pavol Andrejovský | ||||||||
Autor | Coroničová Hurajová Jana EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF | ||||||||
Spoluautori | Hajduová Zuzana EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM | ||||||||
Andrejovský Pavol EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené | |||||||||
Zdrojový dokument | AD ALTA : journal of interdisciplinary research. Vol. 9, no. 1 (2019), pp. 77-80 online. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2019. ISSN 2464-6733 | ||||||||
Poznámky | KEGA 026 EU-4/2018. - Registrovaný: Web of Science | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Česká republika | ||||||||
Heslá | univerzity * vzdelávanie vysokoškolské * pedagogika * technológie informačné * testy * návyk * zručnosti | ||||||||
Anotácia | Nové trendy vo vzdelávaní na univerzitách (e-learning). Model na meranie efektívnosti pedagogického procesu pomocou podpory informačných technológií. Tvorba vzdelávacieho systému, zameraného na zníženie rozdielov vo vzdelávacích návykoch a zručnostiach z vybraných oblastí ekonomických štúdií, zameraných na kvantitatívne metódy. Vstupný test je potrebný pre predmety ako je matematika, ekonómia, či cudzí jazyk. Dôkaz, že existuje korelácia v zimnom semestri medzi výsledkami prijímacích skúšok a hodnotiacimi výsledkami v predmete matematika. | ||||||||
Kategória EPC | ADM | ||||||||
Registrované v | WOS | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E19 00346-001, online | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Čísla | 2019: 1 | ||||||||
|