Non-Traditional Forms of Marketing and Their Influence on the Efficiency of the Company´s Advertising Promotion
Autorské údaje
Viliam Murin
Autor
Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
Zdrojový dokument
"Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 43-50. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022 / Zuzik Jozef ; Petrovčiková Katarína ; Kopčáková Janka ; Bruothová Michaela ; Mixtaj Ladislav ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4988-2
Pre dosiahnutie efektívneho marketingu musí marketér najprv poznať súčasný stav v podniku. Následne navrhne najvhodnejšiu marketingovú stratégiu, ktorej predchádza analýza relevantných dát zozbieraných podnikom v minulosti. Klasické formy marketingu v súčasnosti dopĺňajú digitálne formy marketingu a taktiež aj netradičné formy marketingu, ktoré môžu byť realizované v online a offline prostredí. Cieľom predkladaného príspevku je upriamiť pozornosť práve na nekonvenčné formy marketingu a priblížiť ich význam pre efektivitu reklamnej propagácie podniku. Prioritne sa budeme venovať všeobecnému chápaniu netradičného marketingu, ktoré si v tomto príspevku aj dôkladnejšie popíšeme. Osobitná pozornosť bude venovaná guerilla marketingu, podcastingu, influencer marketingu, ambush marketingu, mosquito marketingu, SMS marketingu a aroma marketingu.
Kategória EPC
Publikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Báza dát
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
Archív EPC
E22 00662-013, kópia plného textu
Názov súboru
Veľkosť
Typ prístupu
Plný text PDF
390.8 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom
ako používame cookies.