Vytlačiť
1. Being a Learner-Centred Teacher of English as a Foreign Language (EFL) for 21st Century
Názov | Being a Learner-Centred Teacher of English as a Foreign Language (EFL) for 21st Century | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Autorské údaje | Katarína Zamborová | ||||||||
Autor | Zamborová Katarína EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ | ||||||||
Zdrojový dokument | Aktuálne pohľady na výskum cudzích jazykov a interkultúrnej komunikácie : zborník vedeckých prác. S. 241-246 CD-ROM. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV, 2019 / Štefančík Radoslav ; Lišková Danuša ; Dulebová Irina. ISBN 978-80-972278-4-5 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | vzdelávanie * pedagogika * jazyky cudzie * angličtina * učitelia * študenti | ||||||||
Anotácia | Porovnanie prístupu orientovaného na žiaka s tradičnými názormi na vyučovanie v 21. storočí. Úlohy, ktoré učiteľ anglického jazyka ako cudzieho so zameraním na žiaka preberá, ako aj praktické rady pre učiteľa cudzieho jazyka. | ||||||||
Kategória EPC | Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E19 00197-012, kópia plného textu | ||||||||
|