Vytlačiť
1. Exploring English Instruction in the Mathematics Classroom: A View of Current Pedagogy in the United States and Slovakia
Názov | Exploring English Instruction in the Mathematics Classroom: A View of Current Pedagogy in the United States and Slovakia | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Preskúmanie výučby angličtiny na hodinách matematiky: pohľad na súčasnú pedagogiku v Spojených štátoch a na Slovensku | ||||||||
Autorské údaje | Mayra C. Daniel, Katarína Zamborová | ||||||||
Autor | Daniel Mayra C. | ||||||||
Spoluautori | Zamborová Katarína EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ | ||||||||
Zdrojový dokument | Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium 28. S. 133-147 CD ROM. - Bratislava : Z-F Lingua, 2015 / Vietorová Nina ; Brychová Sylvia. ISBN 978-80-8177006-7 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | angličtina * matematika * stratégia inovačná * kompetencie komunikačné * vzdelávanie | ||||||||
Anotácia | Návrhy na výučbu anglického jazyka na hodinách matematiky na Slovensku. Základom pre tieto odporúčania je výskum, ktorý bol uskutočnený v Spojených štátoch. Výsledky výskumu sú spojené s metódou CLIL vyučovania angličtiny vo všeobecnovzdelávacích predmetoch v slovenskom edukačnom kontexte. | ||||||||
Kategória EPC | Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E15 02024-001, kópia plného textu | ||||||||
|