Vytlačiť
1. Ako úzkosť ovplyvňuje pracovný výkon pedagógov
SYS | 0297435 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20240417075255.8 | |
100 | $a 20231205a2023łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo $d slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Ako úzkosť ovplyvňuje pracovný výkon pedagógov $e typy,príznaky úzkosti $f Michal Šafránek |
330 | $a Príspevok sa zameriava na tému úzkosti v pedagogickej práci učiteľa a poskytuje prehľad typov a príznakov úzkosti, ktoré môžu ovplyvniť výkon učiteľa v rôznych oblastiach edukácie a rozhodovania. Článok rozoberá rôzne typy úzkostných porúch, ako sú separačná úzkosť, panická porucha, selektívny mutizmus, obsedantno-kompulzívna porucha, sociálna úzkostná porucha a iné. Príspevok je určený manažmentom škôl, ktoré sa chcú dozvedieť viac o úzkosti v pedagogickej práci a ako ju rozpoznať u seba, u kolegov a u svojich žiakov. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0296792 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e [odborný mesačník] $v Roč. 18, č. 10 (2023), s. 14-17 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2023 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004139 $a pedagogika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006056 $a stresy |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0076451 $a zdravie duševné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0050316 $a žiaci |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0044853 $a výkony pracovné |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0090090 $a Šafránek $b Michal $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20231205 $g AACR2 |