Vytlačiť
1. Praktické predpoklady pre tvorbu a implementáciu platforiem dištančného vzdelávania
Názov | Praktické predpoklady pre tvorbu a implementáciu platforiem dištančného vzdelávania | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Súbežný názov | Practical Prerequisites for the Creation and Implementation of Distance Learning Platforms | ||||||||
Autorské údaje | Maxot E. Rakhmetov, Aigul Sadvakassova, Peter Schmidt | ||||||||
Autor | Rakhmetov Maxot E. | ||||||||
Spoluautori | Sadvakassova Aigul | ||||||||
Schmidt Peter EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI | |||||||||
Zdrojový dokument | Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 22, č. 1 (2024), s. 66-75. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-987X | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | vzdelávanie dištančné * vzdelávanie elektronické * technológie informačné * technológie komunikačné | ||||||||
Anotácia | Rýchly vývoj informačných a komunikačných technológií si vyžaduje začlenenie flexibilných, webových vzdelávacích prostredí, ktoré sú dostupné bez geografických obmedzení. Táto štúdia skúma efektivitu LMS pri poskytovaní komplexných, adaptabilných a interaktívnych vzdelávacích skúseností vhodných pre inštruktorov aj študentov. Zdôrazňuje použitie štandardných a inovatívnych nástrojov v rámci LMS na zvýšenie produktivity výučby, splnenie vzdelávacích cieľov a podporu pútavého vzdelávacieho prostredia. Ďalej článok pojednáva o vývoji a implementácii prototypu systému riadenia vzdelávania založeného na štandardoch SCORM (Sharable Content Object Reference Model) na ilustráciu praktických aplikácií v dištančnom vzdelávaní. Empirické dôkazy z prieskumov uskutočnených v L.N. Eurázijská národná univerzita Gumilyov a univerzita Atyrau vykazujú významný trend smerom k prijatiu týchto platforiem, čo podčiarkuje ich rastúci význam pri plnení súčasných vzdelávacích požiadaviek a príprave študentov na profesionálnu konkurencieschopnosť v globálnom prostredí. Zistenia obhajujú neustále zlepšovanie online vzdelávacích platforiem, aby sa zabezpečilo, že budú spĺňať dynamické potreby študentov aj pedagógov v digitálnom veku. | ||||||||
Kategória EPC | Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E24 00206-006, kópia plného textu | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Čísla | 2024: 1 | ||||||||
|