Vytlačiť
1. The Necessity to Change the Approach to the Teaching a Foreign Language Taught as a Second Foreign Language in Slovak Schools
Názov | The Necessity to Change the Approach to the Teaching a Foreign Language Taught as a Second Foreign Language in Slovak Schools | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Potreba zmeny prístupu k vyučovaniu cudzieho jazyka ako druhého cudzieho jazyka na slovenských školách | ||||||||
Autorské údaje | Lucia Šukolová, Terézia Ondrušová, Magdaléna Paté | ||||||||
Autor | Šukolová Lucia EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ | ||||||||
Spoluautori | Ondrušová Terézia EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ | ||||||||
Paté Magdaléna EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ | |||||||||
Zdrojový dokument | Linguarum Universe. Vol. 2, no. 1(2025), pp. 12-21. - Sofia : Academic Research and Culture Association. ISSN 3033-0815 | ||||||||
DOI | 10.5281/zenodo.14967120 | ||||||||
Poznámky | VEGA 1/0295/23 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Bulharsko | ||||||||
Heslá | používatelia * jazyky cudzie * angličtina * testy * testy didaktické * nemčina * francúzština * španielčina * taliančina * ruština | ||||||||
Anotácia | Väčšina slovenských základných a stredných škôl vyučuje anglický jazyk, ako prvý zahraničný jazyk a nemecký, francúzsky, španielsky, taliansky, alebo ruský, ako druhý cudzí jazyk. Z výsledkov z cudzieho jazyka Maturitnej skúšky môžeme vidieť, že počet študentov, učiacich sa anglický jazyk rastie a ich jazykové znalosti sa neustále zlepšujú. Problém sa objavuje pri druhom cudzom jazyku s opačnou tendenciou. Jazyková znalosť druhého cudzieho jazyka sa dlhodobo znižuje. Rozbor, či k tomu prispieva dĺžka času, stráveného učením sa druhého cudzieho jazyka na zlepšenie dosiahnutých jazykových znalostí. | ||||||||
Kategória EPC | Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E25 00099-001, online | ||||||||
|