Vytlačiť
1. Boloňská deklarace a tendence v terciární vzdělávací sféře v některých zemích OECD
Názov | Boloňská deklarace a tendence v terciární vzdělávací sféře v některých zemích OECD |
---|---|
Autorské údaje | Karel Rýdl, Ondřej Hausenblas |
Autor | Rýdl Karel |
Spoluautori | Hausenblas Ondřej |
Zdrojový dokument | Aula : revue pro vysokoškolskou a vědní politiku. Roč. 10, č. 1 (2002), s. 22-27. - Praha : Centrum pro studium vysokého školství ČR, 2002. ISSN 1210-6658 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | čeština |
Krajina vydania | Česká republika |
Systematika | 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba |
Heslá | vzdelávanie * vzdelávanie terciárne * štúdium bakalárske * štúdium magisterské * programy študijné * kvalita * akreditácia * sektor terciárny * Česko * Nemecko * OECD * príprava odborná * učitelia |
Anotácia | Zavádzanie nových bakalárskych a magisterských študijných programov na vysokých školách v ČR a vo vyspelých krajinách OECD. Dva príklady z Nemecka, ktoré vyzývajú k rýchlej zmene vysokoškolskej politiky. Zaisťovanie kvality a problémy akreditácie. Boloňská deklarácia a prípravné vzdelávanie učiteľov na vysokých školách. Tendencie v terciárnej vzdelávacej sfére. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2002: 1-4 |