Vytlačiť
1. Comparison of Global Business Literacy of Hungarian and Slovak University Students
Názov | Comparison of Global Business Literacy of Hungarian and Slovak University Students | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Porovnanie globálnej obchodnej gramotnosti maďarských a slovenských vysokoškolských študentov | ||||||||
Autorské údaje | Aneta Bobenič Hintošová, Jana Coroničová Hurajová | ||||||||
Autor | Bobenič Hintošová Aneta EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF | ||||||||
Spoluautori | Coroničová Hurajová Jana EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF | ||||||||
Zdrojový dokument | Proceedings of IAC in Vienna 2023 : December 2023 in Prague. Pp. 178-183. - Prague : Czech Institute of Academic Education, 2023 / Janesova Maria ; Kratochvílová Helena ; IAC in Vienna 2023 Conference. ISBN 978-80-88203-35-3 | ||||||||
Poznámky | KEGA 026EU-4/2021 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Česká republika | ||||||||
Heslá | gramotnosť * obchod * globalizácia * prostredie podnikateľské * porovnanie medzinárodné * prieskum * študenti * muži * ženy * kultúra * Slovensko * Maďarsko | ||||||||
Anotácia | Gramotnosť súvisiaca s fungovaním v globálnom svete a v znalostnej spoločnosti sa vo všeobecnosti považuje za kľúčovú gramotnosť. Toto je obzvlášť dôležité pre študentov obchodu, ekonómie a manažmentu, ktorí sa chcú zapojiť do medzinárodného podnikateľského prostredia. Okrem špecifických triednych prístupov, ako aj internalizačných aktivít v zahraničí, existujú aj iné faktory, ktoré ovplyvňujú globálnu obchodnú gramotnosť. Predkladaná štúdia je zameraná na porovnanie úrovne globálnej obchodnej gramotnosti a jej dimenzií medzi maďarskými a slovenskými vysokoškolákmi z hľadiska národnej kultúry a rodu. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E23 00522-002, kópia plného textu | ||||||||
|