Vytlačiť
1. Kontinuálne vzdelávanie a jeho vplyv na informačnú gramotnosť
Názov | Kontinuálne vzdelávanie a jeho vplyv na informačnú gramotnosť |
---|---|
Súbežný názov | Continuous learning andt its information literacy impact |
Autorské údaje | Anikó Töröková |
Autor | Töröková Anikó EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM |
Zdrojový dokument | Vybrané problémy informačného manažmentu : recenzovaný zborník vedeckých statí. S. [1-15] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3606-6 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | vzdelávanie * učitelia * školy * školy vysoké * gramotnosť informačná * technológie informačné * technológie komunikačné * Slovensko * Maďarsko * Česko |
Anotácia | Ďalšie vzdelávanie pedagogických zamestnancov - porovnanie Maďarskej a Českej republiky. Kontinuálne vzdelávanie v Slovenskej republike. Obsah, rozsah a forma ukončenia programov kontinuálneho vzdelávania. Akreditácia programov kontinuálneho vzdelávania. Súčasné možnosti kontinuálneho vzdelávania. Informačná gramotnosť pedagógov. |
Kategória EPC | Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E13 00122-009, originál dokumentu |