Vytlačiť
1. Nástroje strojového učenia v pedagogickej praxi
SYS | 0296659 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20240417075249.9 | |
100 | $a 20231012a2023łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo $d slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Nástroje strojového učenia v pedagogickej praxi $f Adrián Hudák |
330 | $a Chcete kráčať s dobou? Naučiť sa používať nástroje strojového učenia? V príspevku autor venuje pozornosť tomu, čo je tzv. „umelá inteligencia“, na akom princípe funguje a ako rýchlo sa dokáže učiť v porovnaní s človekom. Súčasťou príspevku je aj konkrétna ukážka práce s programom ChatGPT. Záver príspevku je doplnený o stručné predstavenie vybraných aplikácií, ktoré majú potenciál uplatnenia aj v pedagogickej praxi. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0296527 $1 011 $a 1338-2845 $1 200 1 $a Didaktika $e [odborný dvojmesačník] $v Roč. 4, č. 5 (2023), s. 15-17 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer SR $d 2023 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0084077 $a učenie strojové |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005454 $a robotizácia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004139 $a pedagogika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0089809 $a Hudák $b Adrián $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20231012 $g AACR2 |