Vytlačiť
1. Educational Marketing Tools on the Way to Costumer: Analogies with Approaches in Technical Systems Description
Názov | Educational Marketing Tools on the Way to Costumer: Analogies with Approaches in Technical Systems Description | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Vzdelávacie marketingové nástroje na ceste k zákazníkovi: analógie s prístupmi v popise technických systémov | ||||||||
Autorské údaje | Nadiia Artyukhova, Artem Artiukhov, Róbert Rehák, Tetiana Vasylieva | ||||||||
Autor | Artyukhova Nadiia | ||||||||
Spoluautori | Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania | ||||||||
Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF | |||||||||
Vasylieva Tetiana | |||||||||
Zdrojový dokument | 3rd International Interdisciplinary Scientific Conference “Digitalization and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Environmental Aspects” 2023 : London, UK, October 14-15, 2023. Pp. 1-16. - Les Ulis : Édition Diffusion Presse Sciences, 2023 ; Digitalization and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Environmental Aspects 2023 International Interdisciplinary Scientific Conference. ISSN 2267-1242 | ||||||||
DOI | 10.1051/e3sconf/202345604001 | ||||||||
Poznámky | VEGA 1/0392/23 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Francúzsko | ||||||||
Heslá | nástroje marketingové * zákazníci * vzdelávanie * neuromarketing | ||||||||
Anotácia | Článok sa zaoberá vytvorením "škatuľového" modelu na popis nemateriálneho komplexu "marketing vzdelávacích služieb" -"univerzita" analogicky s popisom technických systémov. „Krabicový“ prístup bol študovaný v rôznych odvetviach vrátane marketingu. Štúdie ukázali, že napriek podobnosti názvov „škatuľkový“ prístup pri popise marketingových stratégií nedokáže úplne vysvetliť mechanizmus vplyvu poskytovateľa vzdelávacích služieb (univerzity) na zákazníka. Výsledky bibliometrickej analýzy pre otázky „trh vzdelávania“, „neuromarketing“ a „marketing vzdelávania“ ukázali, že proces marketingu vzdelávacích produktov prebieha v smere od „dodávateľa“ služieb k „dodávateľovi“ služieb. . Táto vlastnosť bola braná do úvahy pri popise vzdelávacieho marketingového komplexu pomocou „krabicového“ prístupu. Pokúšame sa opísať každú charakteristiku modelu „bielej“ krabice, ktorá sa týka komplexného „marketingu vzdelávacích služieb“ – „univerzity“. V priebehu popisu sa zistilo, že „krabicový“ model by mal byť doplnený o bloky pre komplexné testovanie a parametrickú identifikáciu výstupných parametrov modelu. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E23 00514-002, online | ||||||||
|