Vytlačiť
1. Legislatívna akcelerácia inklúzie v školskom prostredí: implikácie pre školskú prax
Názov | Legislatívna akcelerácia inklúzie v školskom prostredí: implikácie pre školskú prax |
---|---|
Autorské údaje | Naďa Bizová |
Autor | Bizová Naďa |
Zdrojový dokument | Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. Roč. 19, č. 2 (2024), s. 10-14. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1336-9849 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Heslá | školy * vzdelávanie inkluzívne * diverzita * zákony * Organizácia spojených národov * právo medzinárodné * Plán obnovy |
Anotácia | Inkluzívny prístup vo výchove a vzdelávaní je definitívne ukotvený v školskej legislatíve a národných strategických dokumentoch, úlohou ktorých je akcelerovať proces inklúzie v školskom prostredí. Zaradenie inkluzívneho vzdelávania medzi priority Plánu obnovy a odolnosti SR naštartovalo dlho odkladané legislatívne zmeny a vyústilo do konkrétnych výstupov, vďaka ktorým sa školy majú stať viac inkluzívnymi a schopnými vzdelávať žiakov s diverzitou. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2024: 2 |