Vytlačiť
1. Kurikulárne otázky vzdelávania dospelých
Názov | Kurikulárne otázky vzdelávania dospelých |
---|---|
Autorské údaje | Viera Prusáková |
Autor | Prusáková Viera |
Zdrojový dokument | Vzdelávanie dospelých : časopis pre teóriu a prax výchovy a vzdelávania dospelých. Roč. 10, č. 4 (2005), s. 21-29. - Bratislava : Asociácia inštitúcií vzdelávania dospelých v SR, 2005. ISSN 1335-2350 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | vzdelávanie dospelých * vzdelávanie permanentné * pedagogika * projekty * vzdelávanie * plánovanie |
Anotácia | Pojem kurikulum sa častejšie používa v pedagogike a razlišukú sa tri významy tohto pojmu: 1. vzdelávací program, projekt, plán; 2. priebeh štúdia a jeho obsah; 3. obsah všetkýcvh skúseností, ktoré žiaci získavajú v škole v činnostiach, ktoré sa ku škole vzťahujú. Vývoj ponímania kurikula. Terminologické rozlíšenie kurikula. Kurikulum vo vzdelávaní dospelých. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2005: 1-4 |