Vytlačiť
1. Vplyv použitia webkamier na strane študentov v procese synchrónnej online výučby
Názov | Vplyv použitia webkamier na strane študentov v procese synchrónnej online výučby | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | The Impact of the Use of Webcams on the Part of Students in the Process of Synchronous Online Teaching | ||||||||
Autorské údaje | Janka Kopaničová, Tatiana Damašková | ||||||||
Autor | Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF | ||||||||
Spoluautori | Damašková Tatiana EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV | ||||||||
Zdrojový dokument | ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. Roč. 33, č. 2-3 (2022), s. 11-22. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2022. ISSN 1335-5864 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | vyučovanie * internet * hodnotenie výskumu * vzdelávanie elektronické * technológie nové * vedomosti | ||||||||
Anotácia | Zámerom online výučby je dosahovať porovnateľné výsledky s prezenčnou výučbou, použitím iných nástrojov. Pozitívny efekt použitia webkamier pri online výučbe na zapamätanie učiva a interakciu študentov. | ||||||||
Kategória EPC | Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E22 00714-001, kópia plného textu | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Čísla | 2022: 2-3 | ||||||||
|