Vytlačiť
1. Correlation between the two accesses to subjective value pedagogical process
Názov | Correlation between the two accesses to subjective value pedagogical process |
---|---|
Súbežný názov | Korelacja między dwoma podejściami do subiektywnego oceniania procesu pedagogicznego |
Autorské údaje | Recenzenti: Sławomir Mazur ... [ et al. ] |
Autor | Hajduová Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF |
Spoluautori | Majcherová Katarína |
Zdrojový dokument | Wybrane zagadnienia edukacji XXI wieku. S. 131-136. - Kielce, 2007. ISBN 978-83-89590-23-7 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | angličtina |
Krajina vydania | Poľsko |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | vzdelávanie * vzdelávanie celoživotné * študenti * učitelia * výskum * dotazníky * metódy štatistické |
Anotácia | Výskum hodnotenia pedagogického procesu zo strany študentov a pedagógov. Objektívne a subjektívne hodnotenie. Použitie štatistickej metódy FMEA. Dotazník zvlášť pre študentov a zvlášť pre pedagógov. Zhrnutie prieskumu. |
Kategória EPC | Odborné práce v zahraničných recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných) |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E07 01054-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu |